2009. december 13., vasárnap

Utolsó vasárnap - Havazik :)

.
Ez az utolsó vasárnap reggelünk Versailles-ban...,és a legváratlanabb dolog történik: Havazik! :)


Előbb még csak vacakolt, és úgy tűnt nem is lesz belőle semmi, de kb 10perce egyre jobban esik, nagy pelyhekben.
Kinyitottam az ablakot és igazi tél lett odakint, nem tudni, hogy megmarad e a hó, valószínűleg nem, de azért én így is nagyon örülök neki!
Ilyenkor mindig rájövök, hogy mennyire szeretem a telet (persze csak jól felöltözve), nem hiába, hiszen decemberben születtem, és akkor is nagyon nagy hó volt!

Most már csak egy szép fehér karácsonyra vágyom, remélem az lesz Magyarországon :) !

1 megjegyzés:

  1. Itt is szállingózott délelőtt a hó, de még egyelőre nem maradt meg. Szerda körülre jósolják az újabb nagy adagot... én is nagyon vágyom a fehér karácsonyra! :)

    VálaszTörlés

Írj Nekünk!