2009. december 17., csütörtök

Hó Hó Hóóó

.
Reggel 7kor kinéztem az ablakon és picit szitált a hó, majd percekkel később egyre nagyobb pelyhekben esett és egyre sűrűbben...mostanra vastag hótakaró borítja a várost...

És még mindig esik...

Reménykedünk, hogy holnapra nem lesz nagy hó, és hamarosan eláll a havazás.
A franciák sajnos megbénulnak a hótól, képtelenek vezetni, bár megkérdezném én, hogy mikor képesek?
Erről nem írtam soha, de szörnyű az utakon a közlekedés, még száraz napos időben is.
Ha a gázt kellene nyomni ők fékeznek, és fordítva!

Tovább nem is ragoznám, mert hívogat a hófödte Párizs :) egy utolsó sétára a Champs Élysées, és természetesen Tiffany!

1 megjegyzés:

  1. Imádom a havat, amikor siklani lehet rajta, amikor a hóesésben sétálhatunk kéz a kézben, vagy csak egy csésze forró teával a kezemben nézni a nappaliból. :) De amikor útra kell indulni, akkor szinte az ellenségemnek tekintem, mert megnöveli az utazási időt és az autóbányászat sem a kedvencem...

    A kis vacak lámpákért nem vagyok oda, de ez a kiállítás gyönyörű lehet, na majd úgyis mesélsz. :)

    VálaszTörlés

Írj Nekünk!