2009. június 9., kedd

Feledésben a cukor!

.
Igen! Már a 9.napnál járva, ma reggel mondtam Gusztinak, hogy én jövő héten még nem fogok cukrot enni :), mert valahogy nem szenvedek a hiányától...
Természetesen a sárgabarack szezonról nem akarok teljesen lemaradni, tehát gyümölcsöket fogok enni, de továbbra is hagyom a cukrot és a szirupot ülni a szekrényben.

Nem hiányzik!
Egyre jobban élvezem a fekete teát is cukor nélkül, nem okoz gondot, egy csepp soya tejszínnel tökéletes!
Az ízek finomabbak, és több savanyút és sósat kívánok mint azelőtt.
A testemnek is tetszik a cukor hanyagolása, a gyomrom könnyebb és mindig van egy pici üresség érzetem, még közvetlen evés után is... jobban érzem magam a bőrömben, aktívabb, jobb kedélyű, és még a pocsék idő ellenére is derűlátó vagyok :))


Szerintem így is lehet élvezni az életet...Ki akar az örökös és túlzott cukor fogyasztástól ájultan "élni"?

Ennek örömére kétféle cukormentes finomsággal is előrukkoltam az elmúlt pár napban, érdemes kipróbálni őket, még akkor is, ha nem akarjátok elengedni a cukor evést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj Nekünk!