2009. június 4., csütörtök

Cukoréhség a 4. napon

.

Rövid délutáni szundiból megérkezvén a való világba, úgy éreztem hogy azonnal valami édeset kell ennem...kinyitottam a hűtőszekrényt, háát nem volt jó ötlet, az alsó polcon és hátsó sarkokban megbúvó lekvárok, édes mandula és mogyoró krémek (mind bio, de azért cukros!) vonzották a tekintetemet...
Áh! Találtam egy késhegynyi maradékot a cukormentes bio mogyorókrémes üveg alján, mennyei volt, de nem édes!
A konyhaszekrény feltárása közben, mézes bödönök sokasága és a finomabbnál finomabb, megszokott szirupjaink közül kacsingattak rám kihívóan, óh neee, ne tegyétek ezt velem, így is fáj a buksim...

A Cukorelvonás tünetei szemmel láthatólag megkezdődtek!

Be kellett érnem egy két szelet puffasztott rizs karikával, miközben cukor mentes keksz és sütemény receptek után néztem a hálón, eddig sikertelenül.
Magyar oldalakon semmit sem találtam, angolul keresgélve azért már jobb volt a helyzet, de leginkább valamivel helyettesítik a cukrot, vagy sziruppal, cukorpótlóval, melyekben vakon hisznek, hogy az milyen jó!, vagy nagyon édes gyümölcsökkel (ananász, banán...mazsola stb), de mi max almát eszünk!

Remélem holnap előrukkolok egy saját, cukormentes keksszel.
Mindenképp bejegyzésre fog kerülni :-) addig is próbálok valami savanyúval kompenzálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj Nekünk!