2009. június 14., vasárnap

Hol a piac?...Itt a piac!

.
Ma, vasárnap reggelre arra ébredtem , hogy kintről motyogó zsivaly áramlik...kérdeztem Gusztimat, hogy ugyan mi ez?... mert általában vasárnap reggel 8 előtt még csendes az utca.
Párom, akit a tyúkoknál is hamarabb kidob az ágy, meg sem hallotta a zajt, és csodálkozva nézett ki az ablakon, szerintem akkor először, és meglepetten indítványozta, hogy az emberek pakolják ki a lim-lom -jaikat, mire én azt hittem, hogy biztosan lomtalanítás van...
Aztán felismervén a tényeket, hogy két büntetés is van az autón és csak ő áll az utcán a kis pirossal, rájöttünk hogy piac lesz!
Úgy lerohant, hogy eláljon az autóval, hogy még az autó slusszkulcsát is fennt hagyta... :) Még épp jókor, mert körülbelül öt perc múlva jött a vontató autó, azokért akik még itt parkoltak az utcában.
Milyen szerencse, hogy nem vagyunk mindketten hétalvók!

Imádom a piacokat, és az hirtelen itt termett az ablakunk alatt! Hát nem klassz?
Ráadásul ma szuper idő van...Miközben írok az ablakon beszáll a piac nyüzsgésének lüktetése...

A vasárnapi Zöldségpiac felé tartva, végig futottunk az antik és régiség, lim lom piacon, amely most végig szegélyezi az utcánkat, hát mondanom sem kell szívesen böngészgetnék és vásárolnék egy fél napot :) türelmes és lelkes kacatbújoknak garantált a siker! Biztos, hogy talál az ember magának ezt azt ami a lakást díszíti, de még használható holmik is a horogra akadhatnak.

Az ablakból készítettem néhány képet, íme:





.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj Nekünk!